سابکار

توضیحات راجب ساب

سابکار

توضیحات راجب ساب

  • ۰
  • ۰

کفسابی در مازندران ـ ساری ـ بابل ـ آمل ـ قایم شهر ـ بهشهر

  •  

 

ساب زنی و کفسابی عملیات بسیار حیاطی در زیبایی ساختمان است به ویژه در منطقه شمال کشور که اکثر ساختمان ها ویلاهای لوکس و حتی مراکز خرید فوق لاکچری که درخشش کف و دیوار آنها تعیین کننده میزان زیبایی آنهاست از این رو شرکت بهاری کفسابی در استان مازندران را به طور ویژه انجام می دهد .

کفسابی در مازندران ساری و بابل

در شمال کشور به دلیل تجمع جمعیت برج ها و مراکز خرید در طبقات ساخته شده اند که زیبایی آنها را دو چندان کرده است از این رو لازم است تا بعد از فرش شدن سنگ در برج ها و مراکز خرید لازم است تا ناخنک سنگ و مصالح ریخته شده برروی کف ساختمان که بیشتر در موقع ساخت و ساز ریخته می شود را با ساب زنی و  برطرف می کنیم تا در رفت و امدها و زیر ساییده شدن توسط افراد مقاوم باشد و براقیت و زیبایی سنگ حفظ شود .

ساب زنی در آمل قایم شهر و بهشهر

ساب زنی در آمل و قایم شهر به عنوان یک کار در مرحله انتهای کار ساختمان وبه عنوان نظافت صنعتی و عمقی کف ساختمان است و شرکت بهاری با گستردگی خدمات ساختمانی که دارد می تواند صفر تا صد نظافت ساختمان از جمله نماشویی و فرچه زنی و کفشویی و نیز براق کننده و نانو تمامی سطوح ساختمان ها را در شمال کشور انجام دهد . ساب زنی به عنوان زیر مجموعه از خدمات ساختمانی است که همراه با نظافت تمام قسمت های ساختمان انجام می شود .  از انواع لقمه های زبر برای برداشتن ناهمواری سنگ و بتن و … و از لقمه های نرم برای براقیت و صیقل سطوح استفاده می کنیم و لازم تا در شمال کشور برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت بالا از مواد نانو استفاده شود ، جهت اطلاع بیشتر در مورد  کلیک کنید .

  • ۰۲/۱۲/۲۲
  • ساب کار سبا

کفسابی در مازندران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی