سابکار

توضیحات راجب ساب

سابکار

توضیحات راجب ساب

  • ۰
  • ۰

نماشویی

شستشوی نمای ساختمان

همه ساختمان ها نما دارند و این امری طبیعیست و فقط نوع نما ها با یکدیگر تفاوت دارند . برای مثال بعضی از نما ها شیشه ای ، آجری ، کاپوزیت و یا سنگ است اما همه این ها یک وجه اشتراک بسیار مهم با یکدیگر دارند . کثیف شدن نما .

به لطف آلودگی هوا و باران های اسیدی هیچ نمایی در مقابل این اسیب ها و کثیفی ها در امان نیستند . باران های اسیدی به مرور رد های بارانی سیاه بر روی نما به جای گذاشته و واقعا چهره ساختمان را خراب میکنند .

اینجاست که بحث شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی و نماشویی در کرج به وجود می ایند. 

نما ها فقط با باران اسیدی و گذشت زمان کثیف نمیشوند گاهی هم عوامل دیگری در این کثیفی نقش دارند مثل ریختن سیمان روی نما . بله ، حالا که انقدر ساختمان سازی پیشرفت داشته است و هر روز بر تعدادشان می افزاید کثیف کاری هم برای خود ساختمان ها و هم ساختمان ها و نما های ساختمان های مجاور نیز افزایش می یابد بنابراین نیاز جامعه به نماشویی و شستشوی نمای ساختمان افزایش میابد .

نماشویی در کرج با راپل

بهترین روش برای شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی با راپل است . اما راپل چیست ؟

شستشوی نما با راپل چگونه است ؟؟ نمای ساختمان ها به دلیل ارتفاع و در دسترس نبودن فقط با چند روش قابل دسترسی و امکان نماشویی دارند . این چند روش عبارت اند از راپل ، داربست ، جرثقیل و … که بهترین انها که هم در قیمت و هم در زمان صرفه جویی شود شستشوی نما با راپل و شستشوی نم با داربست میباشد . 

اگر ساختمان شما الان داربست دارد بهترین موقع برای نماشویی با داربست میباشد و نیازی به داربست بندی و … غیره ندارید . اما اگر داربس ندارید هم مشکلی نیست زیرا استاد کاران نماشویی ما میتوانند بهترین حالت با راپل نماشویی کنند. 

شستشوی نما با راپل به مراتب از دیگر نماشویی ها بهتر و سریع تر است . کافیست استاد کار تجهیزات لازم برای شستشوی نمای ساختمان در پشت بام نصب شود و استاد کار با استفاده از راپل نما شویی را اغاز کند .

شستشوی نما

نما هایی که کثیف شده و به مرور جرم گرفته اند فقط ب یک روش میتوانند مثل روز اول یا حتی بهتر شوند اون هم فقط شستشوی نما است .

شستشوی نما اصلا چیست ؟؟

همونطور که میدانید خداوند متعال بزرگ ترین نعمتی که بر جهان افریده است مایه حیات آب است. آب بی نهایت استفاده دارد و هر روز به نوع های مختلف در سراسر جهان چه توسط انسان یا موجودات دیگر در حال استفاده است . در چندین سال گذشته دانشندان روشی جید برای برش پیدا کردند در واقع قدرتمند ترین روش برای برش سنگ . اون هم چیزی نیست جز برش به کمک سرعت بالای آب .

دستگاه ساخته شده توسط دانشمندان آب را با سرعت باور نکردنی ای پمپ میکند و این آب به دلیل عبور از سوزنی نازک دستگاه سرعت چند ده برابری پیدا میکند به طوری که قوی ترین اجسام را مثل پنیر برش میدهند . 

اما همه این مطالب را گفتیم تا برسیم به این قسمت که ، وقتی اب میتواند همچین قدرتی داشته باشد چرا فقط در برش استفاده شود ؟؟ 

ما میتوانیم با استفاده از دستگاه اب با فشار بالا ایجاد کنیم و با استفاده از ان تمامی کثیفی و جرم نمارا از بین ببریم . به این روش شسشوی نمای ساختمان ، شستشوی نما با سندبلانس گفته میشود . 

استاد کار نما شو با نماشویی در کرج با راپل و شستشوی نمای ساختمان از بالای ساختمان و اتصال راپل به  قسمت محکم در پشت بام از نما پایین امده شروع به شستشوی نما میکند . چون در این روش استا کار نماشویی سانت به سانت به نما دسترسی دارد و پایین می اید میتوانند به بهترین حالت ممکن تمامی جرم  و کثیفی های نمای ساختمان را با فشار اب از بین برده و نمای ساختمان را تمیز کند. شستشوی نمای ساختمان ، نماشویی در کرج ، شستشوی نما ، نماشویی در تهران ، نماشویی

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • ساب کار سبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی